Μοιραστείτε το άρθρο...

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί αν ταυτίζεται η άποψη που έχετε για την εξωτερική σας εμφάνιση με την άποψη που σχηματίζουν οι άλλοι για εσάς;

Γνωστή μάρκα καλλυντικών για τις ανάγκες μιας διαφημιστικής της καμπάνιας πραγματοποίησε ένα κοινωνικό πείραμα σχετικά με την άποψη που έχουν οι γυναίκες για την εξωτερική τους εμφάνιση. Το πείραμα είχε ως εξής: διάφορες γυναίκες έδωσαν την περιγραφή τους στον σκιτσογράφο Gil Zamora, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί από το FBI στην δημιουργία πορτρέτων με βάση περιγραφές. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του πορτρέτου της κάθε γυναίκας, αυτή βγαίνοντας από την αίθουσα όπου έδινε την περιγραφή στον Zamora συναντούσε την επόμενη, την οποία και έβλεπε για ένα μικρό διάστημα. Η δεύτερη γυναίκα κάποια στιγμή καλούνταν να δώσει την περιγραφή της πρώτης. Έτσι προέκυπταν δύο σκίτσα για κάθε άτομο, το ένα βασισμένο στην αυτοπεριγραφή του και το άλλο στην περιγραφή ενός άλλου ατόμου.

Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Τα σκίτσα με βάση τις αυτοπεριγραφές ήταν σχεδόν πάντοτε πιο άσχημα και απείχαν περισσότερο από την πραγματικότητα σε σχέση με αυτά που βασίζονταν στην περιγραφή ενός άλλου ατόμου.

Κεντρικό σύνθημα της διαφημιστικής καμπάνιας είναι το “Είσαι ομορφότερη απ’ ότι πιστεύεις” και η πραγματικότητα έδειξε να το επιβεβαιώνει πλήρως.

Στο βίντεο, που έχει ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, θα παρακολουθήσετε ολόκληρο το φιλμ μικρού μήκους που δημιουργήθηκε και παρουσιάζει τη διαδικασία και τα αποτελέσματα του πειράματος. Το βίντεο είναι στα Αγγλικά.




Μοιραστείτε το άρθρο...